Yritystapahtumat

Autamme sinua järjestämään onnistuneen golfpäivän vieraillesi.

Varaa kauden 2024 yritystapahtumasi jo nyt! Useat yritykset ovat jo varanneet oman päivänsä unohtumattomalle golftapahtumalle!

Haluaisitko järjestää elämyksellisen tapahtuman Talissa? Upea kenttämme ja laadukas palvelu tekevät päivästäsi onnistuneen ja jättävät mukavan kokemuksen osallistujille. Keskeinen sijaintimme vartin päässä Helsingin keskustasta on vain yksi syy lisää valita Helsingin Golfklubi yritystapahtumasi kumppaniksi.

Isännöimme vuosittain useita merkittäviä yrityksiä ja toimialojensa kirkkaimpia tähtiä, jotka haluavat järjestää asiakkaille ja muille sidosryhmille hetken yhdessä.

Toteutamme toiveidesi mukaisen tapahtuman avaimet käteen -periaatteella.

Talin kenttä sopii kaikentasoisille pelaajille ja kartano tarjoaa tilat eri kokoisille ryhmille. Järjestämme mielellämme tapahtumat kymmenen hengen porukalle tai vaikka täyden kentän kilpailulle. Halutessasi saat Talin ammattivalmentajat mukaan mahdollistamaan laadukkaan golfopetuksen ja esim. Beat the Pro -rastin osallistujien iloksi.

Helsingin Golfklubi yritystapahtuma Tali

Viisi syytä valita Tali yritystapahtumasi paikaksi:

• Keskeinen sijainti lähellä Helsingin keskustaa
  • Kenttä on nopea pelata eikä vie vierailta koko päivää
  • Ainutlaatuinen kartanomiljöö luo upeat puitteet tapahtumalle
  • Vahvalla ammattitaidolla järjestetyt golftapahtumat kaikenkokoisille ryhmille
  • Arvostetulla kentällä pelaamisesta nauttivat vasta-alkajat sekä aktiivipelaajat

Kiinnostuitko golftapahtuman järjestämisestä? Suosittelemme olemaan hyvissä ajoin liikkeellä sopivan päivän varmistamiseksi. Yrityksille varattuja päiviä on vain rajallinen määrä ja halutuimmat päivät varataan jo ennen golfkauden alkua.

Kysy lisää yritystapahtuman järjestämisestä Helsingin Golfklubilla:

Yhteistyössä