Talkoot & vappukisa peruttu

24.04.2024

Kentän avauspäivää on jouduttu siirtämään sääolosuhteiden vuoksi. Lauantaina 27.4. oli tarkoitus järjestää aamupäivällä pienet talkoot, syödä lounas ja katsoa kapteenin perinteinen avauslyönti. Samalle päivälle oli myös suunniteltu 9-reiän Vappukisa, johon oli ilmoittautunut peräti 80 jäsentä.

Jokainen tapahtuma joudutaan nyt valitettavasti perumaan. Syynä on poikkeuksellisen kylmä kevätsää. Kenttää ei voida avata näissä olosuhteissa. Päivälämpötila ylittää 3 astetta seuraavan kerran vasta keskiviikkona 24.4. Vettä erilaisissa muodoissa on ennusteessa parikymmentä milliä lähipäivien aikana.

Tätä kirjoitettaessa emme osaa sanoa koska kenttä avataan. Uusi tiedote tulee heti kun aikataulu varmistuu. Ensiviikon lopulla näyttää jo paljon paremmalta.

Kenttämestari Kai Kurikka

Yhteistyössä